SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Nakupovalni portal in-media.si upravlja podjetje In media d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik). Če obiščete naš nakupovalni portal oziroma preko njega kupujete se morate strinjati s spodnjimi splošnimi pogoji poslovanja, zato jih skrbno preberite.

PODATKI O PONUDNIKU:

Podjetje ponudnik: IN MEDIA Trgovina, proizvodnja, storitve d. o. o.
Sedež: Vipavska cesta 14, Rožna Dolina, 5000 Nova Gorica, Slovenija
Vpis v sodni register: Okrožno sodišče Nova Gorica, št. vpisa 1/02384/00, dne 12.05.1992

Znesek osnovnega kapitala: 8.763,00 EUR
Matična številka: 5608635
Davčna številka: 74953222
ID številka za DDV: SI74953222, smo zavezanci za DDV.
Račun/IBAN: SI56 6400 0991 1079 189 (Primorska hranilnica d.d.)

KONTAKTNI PODATKI:
e-pošta: info@in-media.si | inmedia@siol.net
g: 040 738 430 | 041 626 798
t: 05/ 333 27 96 | 05/ 333 27 97

DELOVNI ČAS:
Od ponedeljka do petka: od 9.00 do 16.00 (razen v času kolektvnega dopusta)
Sobota, nedelja in prazniki: zaprto

 

  1. SPLOŠNE DOLOČBE

Namen teh pogojev poslovanja je jasno definirati prodajne pogoje med ponudnikom in njegovimi kupci v spletni trgovini na spletnem mestu https://in-media.si/trgovina/, ki omogoča nakup izdelkov iz prodajnega programa ponudnika IN MEDIA d.o.o.

Navedeni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem nakupu na spletni strani IN MEDIA d.o.o., kupec pa jih sprejme ob oddaji naročila na spletni strani in predstavljajo pogodbo med njima.

Nakup izdelkov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino.

Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno trgovino. Kupec je uporabnik, ki odda naročilo prek spletne trgovine.
Naročila preko spletne trgovine se lahko odda vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. Naročilo je mogoče oddati le v slovenskem jeziku.

Nakup preko Spletne trgovine IN MEDIA d.o.o. se šteje za nakup opravljen na območju R. Slovenije in je s tem predmet slovenske zakonodaje. Prek spletne trgovine IN MEDIA d.o.o. je mogoče naročiti izdelke le za dostavo na območje Republike Slovenije.

 

  1. ODDAJA NAROČILA

Pri nakupovanju v spletni trgovini uporabnik željene artikle doda v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. S tem  bo izdelek dodan v nakupovalno košarico. Ko se s kurzorjem postavi na košarico v desnem zgornjem kotu spletne trgovine, se odpre okno z dvema možnostma: »Prikaži košarico« in »Na blagajno«.
S klikom na »Prikaži košarico« uporabnik preide na stran Košarica. Tu lahko uporabnik preveri svoj izbor ter ga po potrebi popravi. V košarici lahko uporabnik spreminja količino izbranih izdelkov, oziroma posamezne izdelke izbriše. Za potrditev sprememb uporabnik klikne na »Posodobi košarico«. Prav tako lahko z nakupom nadaljuje, artikli v košarici pa se mu zaklenejo. V tem koraku pa lahko uporabnik vnese tudi kodo kupona za popust,

S klikom »Nadaljuj na blagajno« uporabnik potrdi izbor izdelkov in preide na 2. korak nakupa, t.j. vnos podatkov in izbiro načina plačila. Uporabniku se odpre stran »Zaključek nakupa « z obrazcem za vnos podatkov o plačniku, naslovu za dostavo ter izbiro načina plačila. V razdelku “vaše naročilo” je poleg podatkov o izbranih izdelkih  prikazan tudi izračun poštnine. V tem koraku se lahko ponovno  uporabi tudi kupon za popust, tako da na zgornjem delu spletne strani klinkete na okno Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode”.

Pri vnosu podatkov v spletni obrazec za naročilo, spletna stran zagotavlja tehnična sredstva za odpravo napak, ki uporabnika opozorijo, v kolikor obvezna polja niso izpolnjena ali so nepravilno izpolnjena. Za oddajo naročila je potrebno, da uporabnik sprejme predmetne pogoje poslovanja ponudnika, kar poznači na posebnem kvadratku ter klikne na gumb »ODDAJ NAROČILO«.

Ko je naročilo oddano, se odpre okno  s podrobnostmi naročila in potrdilom, da je naročilo uspešno oddano.
Potrdilo o oddanem naročilu kupec prejme na posredovani elektronski naslov.

Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku dveh ur sporoči ponudniku na elektronski naslov info@in-media.si.  V primeru napačnih podatkov o plačniku ali napačno dodanih izdelkih v košarico nas obvestite na e-naslov info@in-media.si. Naročilo bo preklicano.

Kupec z oddajo naročila zagotavlja, da ima poslovno sposobnost, ki mu omogoča sklepanje pogodbe s ponudnikom.

 

  1. OBDELAVA NAROČILA

Po oddaji naročila kupec prejme avtomatsko generirano obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika. Pravni status takšnega naročila je “prednaročilo” in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani ponudnika v naslednjem elektronskem sporočilu.

Ko informacijski sistem sprejme naročilo kupca, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda in preveri dobavljivost naročenih artiklov, naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani podjetja IN MEDIA d.o.o.  (kupec prejme elektronsko sporočilo z naslovom  »Naročilo je bilo POTRJENO«). Od tega trenutka je ponudnik zavezan k zagotovitvi naročenih izdelkov. Sklenjena prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem se bo v elektronski obliki hranila na sedežu podjetja In Media d.o.o. in bo na poziv kupcu dostopna.

Oddana naročila se obdelujejo v delovnem času od ponedeljka do petka po vrstnem redu oddanih naročil. Oddana naročila bodo obdelana isti oz. naslednji delovni dan, odvisno od časa, oddanega naročila oz. sprejetja naročila v informacijski sistem ponudnika. Čas obdelave naročil je odvisen od načina plačila (kupec mora pri tem upoštevati čas, ki je potreben za prejem bančnih nakazil), od dobavljivosti blaga in od interne organizacije ponudnika.

 

  1. CENE

Vse cene so navedene v EUR in vsebujejo 22% DDV (če ni navedeno drugače). Cene za posamezne artikle veljajo v trenutku oddaje naročila; v času pred in po tem se cene lahko spreminjajo. V ceno ni vključen strošek dostave. Slednji se uporabniku prikaže, ko izbrane artikle doda v košarico.

Na artikle, ki so že znižani, v akciji, dodatni popusti niso možni. Popusti, kuponi in boni se ne seštevajo. Dovoljena je le uporaba enega popusta, kupona ali bona za vsak nakup. Kupcem, kateri imajo s ponudnikom dogovor o komercialnem popustu ali rabatu, dodatnih popustov ne bomo upoštevali. Torej za njih akcijske cene ne veljajo. Spletne cene v ponudnikovi spletni trgovini se lahko razlikujejo od cene v ponudnikovi maloprodajni mreži (fizične trgovine).

Zaradi narave dela – spletno poslovanje, se podatki in cene lahko zelo hitro spremenijo; tudi med postopkom naročanja. V primeru, da je podatek o ceni napačen ali se cena spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik o tem obvestil kupca ter mu omogočil odstop od nakupa oziroma ponudil drugo rešitev, ki bo v danem trenutku najboljša za ponudnika in kupca.

 

  1. NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča kupcem v spletni trgovini naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu blaga: naročeno blago se plača dostavljavcu ob prevzemu paketa. (OPOZORILO! V času koronavirusa plačilo po povzetju ni vedno razpoložljivo. V tem primeru vas bomo o le-tem obvestili.)
  • po predračunu z nakazilom na bančni račun ponudnika: kupec na svoj elektronski naslov prejme podatke za izvedbo plačila s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec), ki ga lahko poravna  na banki, pošti ali preko svoje spletne banke. Znesek za neposredno bančno transakcijo je potrebno poravnati najkasneje v 4 delovnih dneh, v nasprotnem primeru se le-ta prekliče.

Kupec prejme račun v fizični obliki, običajno v paketu skupaj z naročenim blagom, izjemoma pa v kuverti po pošti ali po e-mailu.

 

  1. POŠILJANJE BLAGA IN STROŠKI DOSTAVE

Naročeni izdelki bodo dostavljeni na naslov na območju R. Slovenije, ki je bil naveden ob naročilu.

Ponudnik pošlje naročniku blago preko zunanje kurirske službe (pošta, DPD, GLS, ipd.). Pavšalni strošek dostave je obračunan na ponudbi oz. računu. Ponudnik naročnika obvesti po elektronski pošti ali telefonsko kdaj je bila pošiljka odposlana. Če kupec blaga ne prejme v nekaj dnevih od odpošiljanja, se o tem pozanima pri dostavljalcu ter o tem obvesti tudi ponudnika, kateri pomaga naročniku raziskati okoliščine.

Kupec je dolžan ob prevzemu preveriti nepoškodovanost paketa in blaga v njem. V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga, ki o tem sestavi zapisnik. Zapisnik je osnova za reklamacijo. Brez tega dostavljalci škode ne bodo izplačali.

 

  1. ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko kupec neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe. Ponudnik bo potrdil prejem obvestila o odstopu od pogodbe v pisni obliki.

V tem primeru je kupec dolžan naročeno blago vrniti v roku 14 dni od podanega odstopa od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.  Vrenjeno blago mora biti nerabljeno, v originalni embalaži in nepoškodovano, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili nemudoma oziroma najkasneje v štirinajstih dneh po prejemu obvestila o odstopu. V kolikor ponudnik v tem času blaga še ne bo prejel nazaj, bo vračilo izvedel ob prevzemu vrnjenega blaga ali predložitvi dokaza, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Morebitne stroške vračila nosi kupec.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.Blaga, ki je poslano – vrnjeno z odkupnino, ponudnik ni dolžan sprejeti.

Artiklov, ki so potiskani, gravirani ali kako drugače narejeni po meri kupca oziroma prilogojeni njegovim osebnim potrebam, ni mogoče vrniti. Določbe tega člena, v delu, ki kupcu omogočajo neobrazložen odstopa od pogodbe, se ne uporabljajo za pravne osebe, ki oddajo naročilo v spletni trgovini.

 

  1. STVARNA NAPAKA IN REKLAMACIJE

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

V teh primerih lahko kupec  blago reklamira oziroma uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake. Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. V obvestilu o napaki mora kupec natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. 

Kupec, ki je ponudnik pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • ali vračilo plačanega zneska.

Za uveljavljanje stvarne napake se kupec obrne na ponudnika po navadni ali elektronski pošti. Če se ugotovi, da je neuporabnost artikla oz. poškodba posledica nepravilnega ravnanja kupca, reklamaciji ne bo ugodeno. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

 

  1. GARANCIJA

Artikli v spletni trgovini imajo garancijo le, če je tako izrecno navedeno na spletni strani. Če te informacije ni, pomeni, da artikel garancije nima. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Roki do katerih garancija velja so navedeni na garancijskem listu oz. računu.

 

  1. ZASEBNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik bo obdeloval osebne podatke uporabnikov v skladu s Politiko zasebnosti, ki je del teh pogojev poslovanja in s katero se je uporabnik dolžan seznaniti.

 

  1. ODGOVORNOST ZA VSEBINO in PONUDBO NA SPLETNI STRANI

Spletna trgovina IN MEDIA d.o.o. deluje po principu kataloške prodaje. Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko je oddano naročilo potrjeno s strani ponudnika in kupec prejme elektronsko sporočilo, označeno z oznako “Naročilo potrjeno”.

Vse slike in fotografije na spletni strani so predstavljene na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov, so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov.

Ponudnik bo s potrebno skrbnostjo poizkušal zagotavljati točnost in ažurnost podatkov in si hkrati pridržuje pravico, da spreminja vsebino in ponudbo na spletni strani. Ob ponovni dobavljivosti artikla ponudnik ne jamči iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje, saj so cene v veliki meri odvisne od dobaviteljev artiklov.

Dobavni roki, cene in druge informacije se včasih spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe ažurirati vseh podatkov. V takih primerih bo ponudnik obvestil kupca o vseh spremembah kasneje in kupcu omogočil preklic naročila oz. menjavo izdelka, če bo to mogoče.

Ponudnik prav tako ne odgovarja za obliko, vsebino in pravilnost podatkov, pridobljenih prek hipertekstnih povezav, ki se na tej spletni strani lahko pojavijo, vendar niso v njegovem upravljanju.

Prav tako si ponudnik pridržuje pravico do tipkarskih napak na spletni stran https://in-media.si/, o čemer bo kupca v primernem roku tudi obvestilo.

Ponudnik ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi izvirala iz uporabe ali nemožnosti uporabe spletne strani ter podatkov in informacij v zvezi s tem.

 

  1. PRITOŽBE

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova  info@in-media.si. ali pisno na naslov ponudnika IN MEDIA, d. o. o. . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petnajstih dneh odgovoril na pritožbo oz. obvestil uporabnika, koliko časa bo pritožbo obravnaval. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora. Ponudnik si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno v najkrajšem možnem času.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Kupec prav tako lahko vloži tožbo pri pristojnem sodišču (po stalnem prebivališču kupca).

 

  1. DOSTOPNOST ARTIKLOV

Izdelke uporabnik lahko izbira in naroča iz seznama izdelkov na spletnih straneh. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog in naj bi bil dostopni v razumljivem roku. Načeloma so artikli dostopni v treh do dvajsetih delovnih dneh oziroma v 30 dneh po sklenitvi pogodbe. V kolikor blago ni na zalogi pri ponudniku ali dobavitelju ali gre za izdelavo personaliziranih izdelkov, je uporabnik o tem obveščen pred zaključkom nakupa, kot tudi o ocenjenem oz. predvidenem roku za dobavo. Za dobavne roke posameznih artiklov predlagamo, da se predhodno obrnete na ponudnika. V primeru nedostopnosti izdelka vam bomo to nemudoma sporočili. Ponudnik je oproščen določil o dobavljivosti in dostavi v razmerah, na katere ponudnik ne more vplivati, npr. v primeru stavke dostav. Ponudnik je oproščen določil o dostavi v razmerah, na katere ponudnik ne more vplivati, npr. v primeru stavke dostavne službe ali v primeru višje sile.

 

  1. VELJAVNOST POGOJEV POSLOVANJA

Ti pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani ponudnika. Na zahtevo jih kupec lahko prejme tudi po elektronski pošti, faksu ali s pisemsko pošto.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev poslovanja na spletni strani  in sicer kadarkoli in brez predhodnega obvestila. O spremembah bo podjetje obveščalo uporabnike in kupce na spletni strani https://in-media.si/pogoji-poslovanja/.

Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.

IN MEDIA d.o.o.

Rožna Dolina, 1. 7. 2021